Szpotawość kolan

masażeDoświadczenie Kate całkiem nie jest faktycznie nietypowe, kiedy wolno iżby sądzić. Wystarczy popytać, oraz okaże się, że podejrzane masaże są zaskakująco powszechne. Na suma doświadczenia te są bardziej krępujące niż traumatyczne tudzież generalnie ludzie nie lubią się nimi chwalić. Ta sama powściągliwość, która skłania nas do milczenia “podczas” sprawia, że nie mówimy nikomu “po”. Cóż, gdy leży się na brzuchu na stole, łatwiej jest zamknąć usta niż zrobić awanturę.Jednak ostatnio obleśna strona branży trafiła na pierwsze danie strony gazet. Toczy się właśnie przebieg masażysty Paula McCartneya oskarżonego o molestowanie 18 klientek (oskarżony nie przyznaje się do stawianych zarzutów). Kiedy McCartney dowiedział się o domniemanym molestowaniu jednej z pracownic za pośrednictwem masażystę, natychmiast odwołał wizyty swoje natomiast żony. No natomiast jest też terapeuta ze spa oskarżający Johna Travoltę o lubieżne zachowanie. Travolta vivace zaprzecza, niby miał zachować się niestosownie a jak na razie skargę wniesioną dzięki jednego z terapeutów oddalono. Jakikolwiek tak aby nie był dalszy dola tych spraw, zwracają one uwagę na ambaras intymności natomiast innych niejasności związanych z  salonami masażu.Po pierwsze, masaż to słowo ogólny, zawierający wszystko: od chwili profesjonalnej fizjoterapii, po obskurne bramy w Soho zaś pary z przedmieść eksperymentujące z olejkiem ylang-ylang. Dopiero w ostatnim czasie “salon masażu” przestał być synonimem burdelu, zaś masaż niemowląt stał się ulubionym wątkiem dyskusji na portalach dla młodych mam. W końcu w jakiej nadal dziedzinie życia mamy trudność z dziedziny etykiety mieszczący się w pytaniu: zdejmować majtki jednakowoż nie? Przekroczenie granic nie musi stanowić nawet fizyczne, iżby wywoływało w nas afekt niesmaku. Rebecca (lat 35) usłyszała o pewnym fenomenalnym mentor medycyny chińskiej w ekskluzywnej klinice i zapisała się do niego na tok masażu – 150 funtów zbytnio lekcję. – Ugniatając mi kolana powtarzał, że prącie mojego partnera mnie nie zaspokaja – opowiada. – Stwierdził, że zaspokoić mnie mógłby dalszy członek – w domyśle: jego – tudzież chociaż nie przekroczył granicy fizycznej, czułam się wybitnie niezręcznie.

Dziwne było to, że w dalszym ciągu do niego wróciłam. Wszyscy znajomi się przedtem zachwycali, toteż zastanawiałam się, że być może to ze mną jest ociupinę nie istotnie oraz sobie to wmówiłam.Ale co, o ile petent bądź klientka no chcę czegoś więcej niż masaż? Plotka głosi, że “szczęśliwe zakończenia” to nie wręcz przeciwnie baśń wykreowany za pomocą “Seks w wielkim mieście”. – W nowojorskim Chinatown był taki masażysta, do którego chodziły moje znajome natomiast miały tam doświadczenia seksualne – opowiada Jess (lat 38), pisarka mieszkająca na Manhattanie. – Masował je, ale też w miejscach, do których większość masażystów nie dochodzi. Miały orgazm zaś szły do domu. Ja sama cios miałam masaż reiki, który był erotyczny. Nie uważam, żeby masażysta zachował się nieprofesjonalnie, ale było po prostu… gorąco.Relaks o smaku czekolady – Czekolada nie musi wiązać się ale wręcz z jedzeniem. Coraz z większym natężeniem popularne stają się masaże czekoladowe, wyjątkowo polecane w sezonie zimowym. Jakie korzyści niesie ze sobą w/w zabieg? Odpowiedź w materiale wideo. – TV BiznesInna częsta mit dotyczy szczęśliwych zakończeń, do których wcale nie dochodzi. – W prestiżowym hotelu w Miami masował mnie naczelny włochaty gościu – wspomina 31-letni Phil, gej. – Jego dłonie schodziły w dole zaś w dole po brzuchu, koniuszki palców czasem wchodziły troszkę u dołu krawędź ręcznika. Nie wiedziałem, azaliż to się dzieje naprawdę, jednakowoż to lecz wciąż moja wyobraźnia. Więc ignorowałem to dzięki całą godzinę, nerwowo zastanawiając się, czy powinienem złożyć skargę, czy przypadkiem go zachęcić. Koniec końców nie zrobiłem nic, oraz mężczyzna odszedł dłońmi w inne rejony. To była bynajmniej relaksująca czas mojego życia. (…)W Wielkiej Brytanii podejrzane masaże równie nierzadko co w spa mogą zdarzyć się na siłowni. Instruktorzy a trenerzy osobiści mają okazje do naginania granic “rozciągania”. – Widziałam instruktora fitnessu, który upierał się niedaleko indywidualnym masażu po każdej sesji – mówi Laura (lat 37). – Znałam go już wcześniej, w związku z tym niezręcznie było mi odmówić. Jednego razu żywo masował mi pupę mówiąc: “To ciężka praca, aliści koryfeusz to musi robić”. Więcej do niego nie poszłam.No oraz wreszcie mamy te totalnie dziwaczne masaże. Kiedy pracowałam w charakterze dziennikarka w dziale urody, spotkałam terapeutę, który przy użyciu 10 minut uderzał w moje podeszwy stóp łyżką, oraz w dalszym ciągu chłostał mnie rózgą. W innym spa okładano mnie pięściami, zaś z kolei kazano mi odpoczywać bez ruchu a dziękować hałaśliwie nogom, ramionom natomiast stopom zbytnio usługi, jakie mi świadczą. Był też trener osobisty, który po ćwiczeniach aerobowych opuścił brzuszki zaś zamiast tego zaczął niańczyć mi uszy mówiąc, żebym myślała o czymś pozytywnym.Na wystarczy sytuacja studenta z Manchesteru. Opowiedział mi, że masażysta zdarł z niego ręcznik zaś zapytał: – Czy życzy comes sobie masaż od chwili środka?Chłopak poszedł w ową stronę zbyt radą przyjaciela, chcąc odprężyć się przedtem egzaminami. Dla każdego ociupinę miłego?

Leave a Reply

